Ver arriba el vídeo de la campaña de Adolescencia Libre de móviles:
¡Ya están aquí las Navidades!???
y los niños y niñas del mundo deben escribir una carta muy especial…✍?
✳️ Si tienen menos de 16 años, invítales a que destierren los smartphones de las peticiones a los Reyes Magos y Papá Noel.
✳️ Sigue las nuevas recomendaciones de la Asociación Española de Pediatría:
1️⃣? Retrasar la entrega del smartphone.
2️⃣ ?☎️ Entre los 13 y 16 años, apostar por móviles analógicos.*l
3️⃣ y un tiempo máximo de 2h al día de cualquier pantalla (incluyendo el tiempo escolar y los deberes).
✳️ 1 de cada 3 niñ@s presenta conductas problemáticas en Internet.
✳️ Más del 70% tienen un smartphone a los 12 años, pero *¡las famílias podemos cambiar las cosas!*
? ¿Crees que los Reyes Magos o Papá Noel estarán de acuerdo en regalar un smartphone este año???
?Esta Navidad, ¡Regala Vida!??♀????♀⚽️⛹♀
? ¡Gracias a todas las personas que han hecho posible esta campaña!
Veure vídeo de la campanya de Adolescència Lliure de Mòbils:
Ja ha arribat el Nadal ?
i els nens i nenes del món han d’escriure una carta molt especial …✍?
✳️ Si tenen menys de 16 anys, anima’ls a que no incloguin la tecnologia, i especialment els smartphones, a les peticions als Reis Mags i al Pare Noel.
✳️ Segueix les noves recomanacions de l’Associació Espanyola de Pediatria:
1️⃣? Retardar el lliurament del smartphone.
2️⃣ ?☎️ Entre els 13 i 16 anys, apostar per mòbils analògics
3️⃣ i temps màxim de 2h al dia de qualsevol pantalla (incloent-hi el temps escolar i els deuresl).
✳️ 1 de cada 3 nens i nenes presenta conductes problemàtiques a Internet i més del 70% dels infants tenen un smartphone als 12 anys, però podem canviar les coses!.
✳️ més del 70% dels infants tenen un smartphone als 12 anys, però podem canviar les coses!
? Creus que els Reis Mags o el Pare Noel estaran d’acord a regalar un smartphone aquest any? ??
?Aquest Nadal, REGALA VIDA!???
? Gràcies a tot@s els que han fet possible aquesta campanya! ❤️
Ver también:






















